Familieforestilling med luftakrobatik og efterfølgende cirkustræning

Oplev en finurlig og fascinerende forestilling for hele familien, når artisterne fra Aalborg Cirkusklub kommer til Cirkusmuseet i Rold.

Her vil I opleve forrygende akrobatiske numre, jonglering, sjov med hula hop-ringe og ikke mindst komme højt til vejrs med vores luftakrobater i stof og trapez. Du kan godt glæde dig til en herlig og sjov forestilling.

Aalborg Cirkusklub har artister, som har rejst med professionelle cirkus og shows i hele Danmark, men klubben er også en lokal forening for børn, unge og voksne i alle aldre, som arbejder med at styrke deltagernes selvtillid og kreativitet gennem arbejdet med forskellige artistiske udtryksformer og discipliner – alt imens man har det sjovt sammen.

Efter forestillingen har du chancen for selv at prøve kræfter med en række cirkusdiscipliner som fx jonglering, trapez, stof og akrobatik. Dygtige trænere guider dig, mens du udforsker din indre cirkusartist.

En billet giver adgang til forestilling, efterfølgende cirkustræning samt udstillingerne på museet.

Fra 8 år og opefter.