Nyhedsbrev

Som modtager af nyhedsbrevet fra Nordjyske Museer får du blandt andet

• nyheder om udstillinger og arrangementer på vores 13 museer
  • nyt om REGAN Vest, arkæologiske fund og andre ting fra vores verden

Og så deltager du automatisk i den månedlige lodtrækning om en præmie fra én af vores museumsbutikker.

Tilmeld dig nyhedsbrevet for Nordjyske Museer

* = Obligatorisk felt

Når du tilmelder dig, så får du en bekræftelse, som du skal godkende. Får du ikke denne, så kig evt. i dit spamfilter.

Vi bruger kun dit navn og din mailadresse til at sende dig nyhedsbreve.

Vi deler kun din mailadresse med leverandøren af vores nyhedsbrevssystem, Mailchimp, som har forpligtet sig til at opfylde et stærkt sæt af databeskyttelsesregler og sikkerhedsforanstaltninger via EU-U.S. Privacy Shield.

Du kan altid afmelde dig vores mailliste i bunden af nyhedsbrevet. Så bliver dit navn og din mailadresse slettet i vores system.

Tak for din interesse og god fornøjelse med nyhedsbrevet.

Modtager du allerede vores nyhedsbrev, men ønsker at framelde dig igen, kan du gøre det her.

Hver måned udtrækker vi en vinder blandt modtagerne af vores nyhedsbrev. Herunder ses en liste over vindere og præmier.
Vi gør opmærksom på, at det ikke er alle links i de tidligere nyhedsbreve, der stadig er aktuelle.