Efterårsferie: Det uhyggelige værksted

Tirsdag og torsdag i efterårsferien åbner Aalborg Historiske Museum et uhyggeligt værksted for børn, hvor man kan lave sin egen uhyggelige pynt til den kommende mørke tid med halloween og allehelgen.

Hvis man da ikke bliver skræmt fra vid og sans, for det er en skræmmende affære… I værkstedet kan man nemlig lave skeletsprællemænd, monster-slime, kælespøgelser, uhyggelige flagermus, der hænger ned fra loftet, edderkopper og glimtende edderkoppespind. Alt sammen perfekt til drenge- og pigeværelset derhjemme.

Værkstedet er indrettet til de 4-10-årige og kræver ikke forhåndstilmelding. Det er fri entré til museet for alle under 18 år, men det koster 25 kr. til materialer at besøge det uhyggelige værksted.