Udvid jeres besøg ved Koldkrigsmuseet REGAN Vest

Få hundrede meter fra REGAN Vest finder man Rebildcentret, hvor en stor udstilling formidler kunst, kilder, kalk og kold krig. Det er blandt andet her, man kan besøge Thingbæk Kalkminer og opleve den berømte kunstner Anders Bundgaards flotte skulpturer. Centret rummer også en udstilling om den kolde krig.
Ganske tæt ved REGAN Vest ligger Skillingbro Naturskole, hvor der kan laves aftale med en naturvejleder. Kontakt Rebildcentret for mere information.
Ca 3,5 km fra Koldkrigsmuseet REGAN Vest ligger Museum Rebild. Her kan du opleve følgende temaer: – Den Danske Udvandring til Amerika – Rold Skovs kulturhistorie – Den danske Folkemusik – Savværksmuseet på Vedsted Skovhus

Enestående naturområde

REGAN Vest ligger midt i Danmarks flotteste og mest kendte natur med Rebild Bakker, Rold Skov, kildevæld, vandløb, søer og meget mere.
Ønsker du et overblik over forskellige muligheder i området – arrangementer, outdooraktiviteter, turforslag, guider m.m. – så kan du besøge Rebildporten.