111 steder i Nordjylland som du skal se

kr. 249,00

Det siges, at nordjyder er stille og tilbageholdende. Det kan meget vel være, men hvis de skulle gå rundt med armene over hovedet, hver gang de mødte god kvalitet, unikke oplevelser og stor natur på deres hjemegn, kunne de heller ikke bestille andet. Forfatter Britt Nørbak er selv fra Nordjylland og har et indgående kendskab til regionen, hvilket tydeligt mærkes gennem bogen, hvor hun giver tips og insiderviden, som kun den lokalkendte kan kende til.

Kategori:

Beskrivelse

Her finder du historiske forter, unikke naturreservater, en overflod af gadekunst og en fjordby af selvbyggede huse med navne som Amalienborg, Kvindens Plads, Frede og Statshospitalet. Bogen her tager dig i hånden og leder dig til spektakulære kirker, de bedste lokale kunsthåndværkere, et hotel i en trætop og selvfølgelig landsdelens bedste smagsoplevelser fra sydesalt til verdens bedste whisky.

I bogen kan du blandt andet læse om Apotekersamlingen, Boldrup Museum og Hals Museum.